Dat kan, wil je alsjeblieft de boekhandel zo snel mogelijk op de hoogte brengen, om te voorkomen dat het boek speciaal voor je wordt besteld?
Thuisbezorgbestelling annuleren
Heb je een bestelling geplaatst voor thuisbezorgen, maar wil je de bestelling annuleren?
Een bestelling wordt geleverd via de boekhandel of via het centraal depot (CB). Bij levering via CB kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling niet meer annuleren, omdat het een gesloten systeem betreft waarbij de bestelling direct wordt verwerkt.
Je hebt de meeste kans dat wij je bestelling kunnen annuleren wanneer je direct na het plaatsen van je bestelling op werkdagen een e-mail stuurt naar: [email protected] (met in het onderwerp ANNULERING) of belt met onze klantenservice: 033-2532300.
Heb je een verkeerd afleveradres ingevoerd, dan gelden ook bovenstaande instructies.
Wij kunnen echter niet garanderen dat wij de bestelling tegen kunnen houden. Is de bestelling definitief en dus niet te annuleren, dan ontvang je de bestelling op het opgegeven afleveradres en kun je de bestelling alsnog retourneren.